« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad XX sesji Rady Miejskiej w Szprotawie

3. Wręczenie podziękowań za pomoc w ochronie mienia gminnego podczas powodzi, która nawiedziła gminę Szprotawa we wrześniu 2024 roku

4. Sprawozdanie Burmistrza Szprotawy z działalności międzysesyjnej od 28 marca do 8 maja 2025 r

5. Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Szprotawa w roku 2024 sporządzona na podstawie art. 9tb ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U.2024.399 z późn. zm.)

6. Sprawozdanie z działalności Szprotawskiego Zakładu Aktywności Zawodowej w 2024 roku

7. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Szprotawa z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2024 roku

8. Podjęcie uchwał w sprawach:

a) o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Szprotawa  na lata 2025-2030

b) o zmianie uchwały w sprawie złożenia wniosku do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zezwolenie na utworzenie w Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Bolesława Chrobrego w Szprotawie oddziału o profilu mundurowym

9. Interpelacje i zapytania radnych

10. Wolne wnioski

11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania

12. Oświadczenia

13. Informacje

14. Zamknięcie obrad XX sesji Rady Miejskiej w Szprotawie

« Powrót do strony głównej