Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad XXIX sesji Rady Miejskiej w Szprotawie
2.
Przyjęcie porządku obrad
3.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Szprotawa za rok szkolny 2024/2025
4.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej od 1 do 28 października 2025 r
5.
Informacja o kampanii żniwnej w Gminie Szprotawa w 2025 roku
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zmiany uchwały budżetowej Gminy Szprotawa na 2025 rok
2)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Szprotawy
3)
wyrażenia zgody na zwrot do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa nieruchomości będącej przedmiotem nieodpłatnego przekazania
4)
zaliczenia drogi o nazwie ulicy Sobieskiego w Szprotawie do kategorii dróg gminnych
6)
rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Szprotawy
7)
rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Szprotawy
8)
zmiany uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w jednostkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Szprotawa
9)
uchylenia uchwały nr XVII/103/205 Rady Miejskiej w Szprotawie z dnia 13 lutego 2025 r. w sprawie określenia zasad rozliczania obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego
7.
Interpelacje i zapytania radnych
9.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania
12.
Zamknięcie obrad XXIX sesji Rady Miejskiej w Szprotawie