Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad II sesji Rady Miejskiej w Szprotawie
2.
Złożenie ślubowania radnego
3.
Przyjęcie porządku obrad
4.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Szprotawie
b)
powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Szprotawie
c)
powołania Komisji Budżetu Rady Miejskie w Szprotawie
d)
powołania Komisji Gospodarki i Rolnictwa Rady Miejskiej w Szprotawie
e)
powołania Komisji Oświaty i Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Szprotawie
f)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Szprotawy
g)
ustalenia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych i sołtysów Gminy Szprotawa
h)
zmiany uchwały w sprawie Programu współpracy Gminy Szprotawa z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2024 roku
j)
o zmianie uchwały budżetowej na 2024 rok Gminy Szprotawa
5.
Interpelacje i zapytania radnych
7.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania
10.
Zamknięcie obrad II sesji Rady Miejskiej w Szprotawie